سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 96 بهمن 30 , ساعت 8:49 عصر

 اهمیت هتل لوتوس کیش

پیش از این به شما گفتیم که از هتل لوتوس کیش میتوان به عنوان یک هتل بسیار خوب نام برد.اما در این مطلب میخواهیم برای شما مواردی را نام ببریم که برای شما به این میزان اهمیت دارد که بتوانید دلیل بسیار خوبی برای انتخاب این هتل داشته باشید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 رستوران هتل لوتوس با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و کافی‌شاپش نیز با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها لذیذ، محیطی صمیمی و آرام برای خورد و خوراک شما تدارک دیده است. هتل لوتوس به پارک ساحلی مرجان، مرکز خرید مروارید و مراکز خرید پردیس 1 و 2 نیز نزدیک است. 

شامل 72اتاق و 250تخت می باشد.از نظرموقعیت مکانی و جغرافیایی هتل لوتوس کیش درنزدیکی مراکز خرید (روبروی بازار مروارید و نزدیک به مرکزتجاری سارینا2) و همچنین نزدیکی ان به رستوران زیبای کوه نور و ساحل دریا مورد استقبال میهمانان گرامی قرار گرفته است.

معرفی هتل لوتوس کیش

در ادامه معرفی هتل های کیش به یکی از هتل هایی خواهیم رسید که شاید برای شما به عنوان یک مشتری مکانی مناسب با کمترین هزینه ها باشد.پس ادامه این مطلب را درباره این هتل تنظیم خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل لوتوس کیش این هتل بسیار زیبا که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است. .هتل بین المللی لوتوس کیش یکی دیگر از مجموعه هتل های شرکت تجارت بین المللی ثابت، در جزیره زیبای کیش واقع می باشد.نام قدیم هتل لاله بوده است.

برخی از امکانات هتل لوتوس کیش 

امکانات رفاهی هتل از قبیل امکانات رایگان

  • صبحانه، ناهار، اینترنت در لابی
  • ترانسفر استقبال فرودگاهی
  • مینی بار در اتاقها
  • صندوق امانات برای نگهداری اشیا قیمتی میهمانان در پذیرش
  • لاندری
  • فضای سبز

 فرنکی در اتاقها و ایرانی در راهرو های هتل و رستوران هتل لوتوس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.


یکشنبه 96 بهمن 29 , ساعت 10:20 صبح

تهیه بلیت هواپیما ماهان مشهد


 نگران تهیه بلیط هواپبما مشهد نباشید .در رابطه با تهیه بلیط هواپیما مشهد از شهرهای دیگر نیز مشکلی پیدا نمی کنید چون از شهرهای دیگر نیز پرواز های هفتگی به مشهد وجود دارد.خرید اینترنتی بلیت هواپیمایی ماهان مشهد از طریق کامل ترین سامانه خرید بلیط هواپیمایی ماهان با ارائه بلیط دز مسیرهای پر ترافیک و تردد انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه می باشد برای مسافان و زائران به مشهد مقدس می باشد .
از طریق سایت آژانس هوایی پرستو سیر می توانید بلیت هواپیمایی ماهان مشهد را در زمان و تاریخ مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازهای موجود جستجو نمایید و آن را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید .

 بلیط هواپیما ماهان مشهد

سامانه خرید آنلاین بلیط هوایی ماهان با فروش بلیط هواپیمایی ماهان به مشهد و .. سعی نموده است تا بسیاری از خواسته های مسافران و زائران را مرتفع نماید .


شنبه 96 بهمن 28 , ساعت 10:11 صبح

هتل اهراب تبریز را بشناسیم

یکی از مهمترین شهر های ایران از نظر جذب گردشگر را میتوانیم شهر تبریز بدانیم.اما این شهر در کنار اماکن دیدنی بسیار زیبا دارای هتل های بسیار خوب و باکیفیتی است که ما در ادامه این مطلب به بررسی برخی از این هتل ها خواهیم پرداخت.

هتل  اهراب تبریز سه ستاره  با نمایی زیبا یکی از مدرن ترین و بهترین هتل های شهر تبریز می باشد که در آستانه افتتاح در سال جاری است . این هتل یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد .

دلایل اهمیت هتل اهراب تبریز

میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام , دلنشین و همینطور اتاق های شیک لذت ببرند . این هتل شامل 5 طبقه , 50 باب اتاق و سوئیت می باشد . رستوران هتل با غذا های متنوع فرنگی با طعمی لذیذ , همواره آماده پذیرایی از میهمانان عزیز این هتل می باشد. پارک باغ گلستان , عمارت شهرداری و برج ساعت , خانه های تاریخی , موزه آذربایجان و عصر آهن , بازار ثبت جهانی شده تبریز , مسجد کبود و ارگ علیشاه از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می باشند . 

امکانات هتل اهراب تبریز 

  •  خشک شویی
  • کارکنان چند زبانه 
  •  ترانسفر از فرودگاه 
  • تاکسی سرویس 
  • لابی و کافی شاپ
  • اینترنت رایگان در لابی 
  • رستوران سنتی 
  • واحد اقامتی  

سه شنبه 96 بهمن 17 , ساعت 5:30 عصر

علل اهمیت هتل پارس ائل گلی

مهمانان علاوه بر اینکه در مکانی آرام و لوکس با آرامش اقامت میگزینند از اتاق خود نمایی زیبا از ائل گلی خواهند داشت. ساختمان اصلی هتل 17 طبقه، 180 اتاق  و دارای رستوران گردان نیز میباشد. رستوران گردان هتل با صحنه ای زیبا و غذاهای مختلف خارجی با طعمی لذیذ، پذیرای مهمانان عزیز مکیباشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از مهمترین بناهای توریستی است که در دسترس این هتل میباشد. 

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی  پنج ستاره با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 بهره برداری شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد.

تور داخلی

بلیت هواپیما


دوشنبه 96 بهمن 9 , ساعت 4:39 عصر

 رزرو بلیت آنلاین ماهان

آژانس گردشگری پرستو سیر از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری و تور داخلی که خدمات متنوعی را به شما ارائه میدهد همین طور نماینده فروش بلیط هواپیما ماهان در ایران است.

یکی از اسان ترین خرید بلیت ماهان روش خرید بلیت آنلاین ماهان از طریق سایت پرست وسیر . یکی از مزیت های اصلی این روش صرفه جویی در زمان و هزینه است. از دیگر مزایای این روش برنامه ریزی دقیق می باشد زیرا تمامی پرواز های داخلی ماهان و پرواز های  خارجی در سایت درج شده و با تعیین مقصد و تعداد نفرات می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

برای آشنایی با روش خرید بلیت آنلاین ماهان  لازم است با متد های خرید خدمات ماهان از طریق شرکت های خدمات گردشگری آشنا شوید.

خرید  بلیط هواپیما ماهان

خرید اینترنتی بلیت هوایی ماهان یک قدم بزرگ در راستای همگام شدن با تکنولوژی و سرعت و صرفه جویی و کاهش هزینه و زمان می باشد.

اینترنت و ابزارهای دیجیتال به کمک ما آمده اند تا به فعالیت هایمان سرعت بیشتری بدهیم هزینه ها را کاهش دهید و با مدیریت رفت و آمدهایمان از ترافیک و آلودگی نیز بکاهیم.

اگر قصد سفر به استان ها یا کشور های دیگر را دارید می توانید از خدمات ارزنده پرستوسیر استفاده کنید و در انتخاب پرواز های خارجی و داخلی از هواپیمایی ماهان شما میتوانید بالاترین میزان تخفیف را از آژانس گردشگری پرستو سیر دریافت کنید . 

بلیط هواپیمای خارجی


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ