سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 مهر 29 , ساعت 10:27 عصر

برخی از امکانات هتل CORINTHIA جمهوری چک

ما در این مطلب گرد هم جمع شده ایم تا به شما برخی از اطلاعاتی را که باید درباره اینکه یک هتل در جمهوری چک با چه امکاناتی است را بدهیم.اما این نکته همیشه حاعظ اهمیت بوده است.کدام هتل؟

  • دسترسی به وای-فای سریع در سرتاسر هتل
  • کلوپ دارای انواع چای،قهوه و سایر نوشیدنی های آرامشبخش و نشاط آور
  • خدمات مستخدمی و نگهبانی
  • خدمات حمل و نقل توسط هتل همچنین دارای گاراژ اختصاصی همراه با کارواش

درباره هتل CORINTHIA جمهوری چک

هتل corinthia کشور چک یکی از هتل های لوکس،مجموعه هتل های زنجیره ای corinthia در سرتاسر دنیا، با دیدی پارانورمایی در شهر تاریخی پراگ قرار دارد در این هتل پنج ستاره corinthia  میتوانید از لذت شنا کردن در استخر و نشستن بر صندلی راحتی در طبقه 26 با دیدی شگفت انگیز از شهر افسانه ای پراگ لذت ببرید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ