سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به خدمت، دانشمند است . [عیسی علیه السلام]
 
جمعه 96 دی 15 , ساعت 9:48 عصر

دلیل اهمیت هتل الماس چیست؟

ما درباره ساتفاده از هتل های بسیار معروف در مشهد برای شما بسیار زیاد صحبت کرده ایم اما در این مطلب میخواهیم به بررسی بهترین هتل های این شهر و مهمترین آنها هتل الماس بپردازیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل الماس 5 دقیقه بیشتر با حرم فاصله ندارد و مسافران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی بیشتر به مراکز خرید اصلی مشهد مثل بازار رضا برسند. این هتل با طراحی نوین در 9 طبقه ساخته شده که صبحانه‌خوری و رستوران‌هایش در طبقه‌ی هشتم و مشرف به حرم است. در طبقه‌ی 9 هم سالن کنفراس مجهزی وجود دارد که برای برگزاری مراسم مختلف رسمی کاملاً مناسب است. رستوران‌های این هتل، هم غذاهای فرنگی سرو می‌کنند و هم غذاهای ایرانی و به دلیل سطح بالای خدمات، برای پذیرایی از مهمانان خارجی هم گزینه‌ی مناسبی است

معرفی هتل الماس

شما اگر قصد دارید که به شهر مشهد سفر کنید باید از بهترین هتل های این شهرستان نیز اقامت داشته باشید.ما در این مطلب میخواهیم برای شما به بررسی بهترین اطلاعات درمورد یکی از بهترین های این شهر بپردازیم.

هتل الماس (چهار ستاره ) با معماری با شکوه و برخورداری از شیوه های نوین هتلداری و ارائه خدمات گسترده، بنای خود را بر خدمت به زوار و میهمانان محترم نهاد، تا سفری رویایی به حقیقت بپیوندد و خاطرات پر مهرشان در هتل الماس نقش ببندد. انتخاب شما میهمانان گرامی را ارج می نهیم تا با بهره مندی از لوکس ترین سوئیت ها،آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه ، اتاق های رویال و مشرف به حرم.

امکنات و خدمات  هتل الماس 

روم سرویس 24 ساعته ، اینترنت وایرلس، لاندری، پارکینگ شبانه روزی، تاکسی سرویس، تورهای آبی و خدمات گردشگری، سالن ماساژ آقایان و بانوان، سالن آرایش بانوان، سرزمین کودکان، صرافی، استقبال فرودگاهی و فروشگاه های متنوع ،خاطره اقامتی به یاد ماندنی را برای شما میهمانان، به ارمغان می آوریم 

بلیت هواپیمای خارجی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ