سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسانی را که به آنها دانش می آموزید، بزرگ شمارید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 اسفند 26 , ساعت 10:56 صبح

هتل3 ستاره بلا ارمنستان

 

هتل بلا ارمنستان (Hotel Bella Yerevan Armenia) جزو هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد. این هتل در مرکز شهر ایروان، پایتخت ارمنستان قرار دارد. اتاق های هتل دارای تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی هستند که از اتاق های 2 نفره، 3 نفره، 4نفره، اتاق مخصوص معلولین و سوئیت ماه عسل تشکیل شده اند. همچنین در اهتل بلا ارمنستان تمامی پنجره ها دارای شیشه های دو جداره بوده و مانع از ورود سر و صدا به داخل اتاق ها می شود. 

هتل بلا ارمنستان یکی از هتل‌های ارزان قیمت ایروان است که جدا از قیمتش امکانات خوب و استانداردی را در اختیار مسافران  تور ارمنستان قرار می‌دهد.

هتل بلا دارای پرسنلی حرفه‌ای و کارآزموده است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی هتل‌داری آموزش دیده‌اند. این پرسنل به زبان‌های روسی و انگلیسی مسلط هستند .

دلایل انتخاب هتل بلا ارمنستان 

اتاق‌های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند؛ به‌طور روزانه سرویس‌دهی و نظافت می‌شوند؛ بسیار شیک و مدرن دکور شده‌اند و همگی آنها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی،حمام، وسایل بهداشتی،  چای‌ساز و قهوه‌ساز،  اتاق‌های عایق صدا، سرویس سرمایشی و گرمایشی، صبحانه در اتاق و… برخوردار می‌باشد.

هتل بلا در مرکز شهر قرار دارد و به تمامی جاذبه‌های توریستی و همچنین مراکز خرید شهر ایروان نزدیک است.

به‌طور کلی می‌توان گفت این هتل مناسب کسانی است که می‌خواهند ارزان سفر کنند اما در طول سفر خود اقامتگاهی با امکانات استاندارد داشته باشند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ